Julafton #2

Har haft en riktigt bra dag faktiskt, har firat jul hos far min. Hela familjen samlad, alla sju och även små pojkarna Kevin och Alvin var där. Alvin är då min brors son och Kevin är min syster son. Vi hade riktigt trevligt med go mat och gott folk, inga diskussioner som de flesta vet hur det är när hela familjen ska diskutera någonting.. Blir hets och en het stäning. Men det slapp vi idag så det var faktiskt riktigt sköööönt.

Kom hem nyss iaf, sitter med min nya Macbook Air. Är helt fantastiskt nöjd! Har även använt min systemkamera idag och är minst lika nöjd med den. Så får säga att detta är den bästa julen i manna minne. Har massor att lära mig med datorn och kameran så ska sitta hela kvällen nu och testa mig fram. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0