Jul lov!

Hola amigos!
Nu är det äntligen jul lov, underbart. Julafton om två dagar, gud så mysigt förutom att det inte finns någon snö alls. Är också helt okej nöjd med mina betyg, mycket har varit väldigt rörigt detta året så jag har inte haft samma motivation för någonting, sure jag ska inte skylla på det, men det är en stor anledning faktiskt. 

Precis kommit hem ifrån stan med mamma, har köpt de sista julklapparna till de små pojkarna. Alltid lika kul och mysigt att köpa till små barn med tanke på att de verkligen uppskattar allting de får. Inte som när man blir äldre och faktiskt blir besviken ibland. 

Fick även säga hejdå till min älskade lärare idag. Han lämnar oss nu efter alla dessa år. Känns riktigt tråkigt faktiskt, för han är den enda läraren man kan skoja med, sitta i bamba med och prata om precis allting. Men han ska jobba på en ungdoms anstallt istället och det passar säkert honom mycket bättre. All lycka till dig Michael Jungestrand ♥ 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0