20 december

Hola amigos!
Har en sådan fruktansvärd träningsverk så jag knappt kan gå, ser ut om om jag har skitit ner mig när jag går. Idag var det andra dagen av riksidrottsgymnasiets katrinelunds uttagningar. Det gick väl okej får jag väl säga, alltid lika svårt att spela med folk man aldrig har spelat med förut. Men jag kan inte göra mer än vad jag har gjort. 

Varit på ett möte med skolan idag också som gick helt okej och sedan åkte jag och mamma och åt julbord på IKEA. Årets första och väldigt goda faktiskt. Så nu är jag mätt och belåten! Hälsade även på pappa en stund.. 

Ska snart lägga mig i ett varmt och gott bad. Ska mjuka upp musklerna lite och sedan få massage av mamma. Kommer upp lite kärlek på bloggen sedan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0